onsdag 22 december 2010

Äntligen är jag klar med alla julklappar! bara en kvar till syster med den ska jag gå och fetcha imorgon. så är allt klart sen, Och som vanligt så var man ute i sista minuten.
Men faktiskt så tycker jag att jag fick till rätt så bra julklappar iår. svårt det där med att veta vad man ska köpa... hade världens problem att hitta nåt till älsklingen. han har ju typ redan allt!
Men hittade ialla fall så det blev tre klappar till mitt hjärta :)

Fick hoppa in och jobba inatt, känner mig ganska trött just nu. kom hem imorse efter att ha jobbat 10 timmar utan nån större sömn innan så natten var ganska lång. kom hem vid 8.00 imorse och gick ut med Gibson sen gick vi och la oss i sängen och sov till kl. 13.00 och det var så skönt så skönt. Gibson tryckte ut mig så jag fick ligga på kanten av sängen! haha! jälka hund! :P
som sagt, tillbringade min eftermiddag på stan. Ikväll blev det en ganska lång och kall promenad med Gibson och nu har jag ätit lite. Lagade köttgryta och ris. Älskling får äta när han kommer hem vid 21.00 jag var "hungrig" så jag åt före.

har åkt på förkyldningen som alla har haft på jobbet!
skitkul... känner inte ett skit av vad maten smakar eller vad drickat smakar. Jippi! jag som har längtat så till julbordet på julafton. Hoppas att smaken har hunnit komma tillbaka tills dess. det blir att köpa nässpray och snorpapper nu och kurera sig.
Maten var inget god för jag kände inte vad det smaka så sket i att äta allt jag lagt upp... tur man har hund ;)

Nu tror jag att jag ska kolla på galenskaparna tills älskling kommer hem, för sen vill jag bara sitta och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar