måndag 13 december 2010

Hemma!

hemma igen efter att ha varit i Linköping hela eftermiddagen/kvällen.
Luciafirandet var jättefint :) de var så söta så alla barnen! Neo va så klart gulligast i sin tomte utstyrsel :)
Linda hade med sig skinksmörgås med rövbetsallad ;) det var smaskens det.
När vi gick hem så hade Neo och jag lite snöbollskrig, det tyckte han va skitskoj. haha

Innan jag åkte till syster så stannade jag i Abisko och gick in på Federal för att kolla om de hade nåt fränt smycke till örat. Hittade en svart tunnel med stenar på. Nöjd. dyr. 200kr. Men va fan lixom! fanns massa snyggt som jag ville ha med fick bli bara den idag.

väl hemma igen. Mätt efter att ha ätit burgare från Max. så där skönt trött, känns att "solen" idag börjar att ta. hettar lite om kinderna. :)
Blir en lugn afton med mina två älsklingar, för imorgon ska jag jobba igen.


en sådan blev det :)

1 kommentar: