lördag 11 december 2010

jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!

Gibson och Jag kom precis in från en väldigt snöig promenad. Gibson tycker det är svinkul att hoppa och stuttsa i de största snöhögarna han hittar. han har även börjat med att gå upp på toppen och bajsa där :/ lite knäpp? näreå.
Det är väl bra att sitta o skita där uppe, då har man ju koll på allt som sker runt om. för det är viktigt.

Igår kväll blev jag lite nervös. Hans öga som har varit så fint nu i nästan en vecka, han fick som en böld inne i ögonvrån där han hade problem innan. Det såg ut som en jättestor finne med massa bös i. Men sen la han sig och sov och sen när han titta upp igen så var det borta och idag synns det inte alls.
vad fan va det för nåt?!
Jag är ialla fall glad att det försvann. Vill inte ha mer problem nu.

Jag sitter här nu och funderar på om jag ska ta spårvagnen in till stan och gå och köpa en tunnel till mitt öra. har en spiral i nu men den fasnar och åker bort för den börjar bli för liten till hålet nu.
så det får nog bli så att jag köper en tunnel med "pärlor" på istället.  kanske rött?

2 kommentarer:

  1. göra sina behov där? längst upp? tja han ser sig ju sj som en kung :D verkar de som hahah:P

    SvaraRadera
  2. haha ja jo han tror ju att hän är en konung vissa stunder :P

    SvaraRadera