lördag 18 december 2010

Lördag 18:e December

Vaknade skapligt tidigt idag. redan 8.20 låg i soffan o kollade på Tv. Dr. Phil men älskling tyckte att han ville se nyhetsmorgon innan han åkte till jobbet så jag fick byta kanal.
Gjorde väl inget för det var inget vidare dä där Dr. Phil.
Nu har jag varit ute med Gibbe i ca en timma. Fan vad jobbig han är när han drar och idag var det extra jobbigt att hålla emot för han var hyper till max. Hoppade i varje snöhög han hitta. Han tycker verkligen om snön min lille vovve. hehe

Ringde till mamma när jag kom in, de ska ta tåget från linköping och komma och gå på stan här istället för i linköping som de hade planerat. så får se när de tycker upp. ska ialla fall gå och möta dom på stationen.

Jag ska gå till Chilli, ska inhandla en står plåttunna som man kan ha hundmaten i. det ser lite snyggare ut än att ha den i bara själva påsen. För påsen är ganska mycket ivägen när man ska in i skafferiet. Då står det en påsjävel där som väger som man måste flytta på varje gång man ska in där.
Såg även snygga kuddar med stjärnor på som det var rea på så ska köpa två såna och ha i sofforna i vardagsrummet. Då blir älskling så glad när det är nya kuddar. för han ÄLSKAR kuddar. haha! Not! men jag gör det och då ska jag fasen i mej ha massa oxå!

ska se om jag kan hitta de sista julklapparna oxå... Fick tag på det mesta igår när Emeli och jag var på stan. men det fattas några än. svårt att veta vad jag ska köpa... speciellt till Johan... nån idé nån?

Nu ska jag fixa till mig för de lär väl åka snart så jag är klar tills dom kommer!
Tjooohooooo!! Pöss!


Typ en sån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar