måndag 13 december 2010

Lucia

usch! vad trött jag var igårkväll efter att ja jobbat 12 timmar. Kom hem och käkade pizza som älskling hade köpt och det var skitgött för jag va hungrig. hade bara ätit frukost.
Vi skulle se på en film men jag somade typ efter 30 minuter av den så såg inte så mycket. blev sen intvingad i sängen men hade gärna legat kvar på soffan för låg så jädra skönt :P
Men somnade ju om som en stock sen ändå :P men blev väckt 4.30 då min mobil ringde , jag fattade inte att det ringde, trodde det var larmet som gick igång så jag tryckte bara av. Men det var visst jobbet som hade ringt :/ jaja... jag sov ju faktiskt!

Ikväll ska jag åka till Linköping och kolla när Neo lussar med skolan :)
ska bli lite mysigt, det var visst fika oxå efteråt och det är ju alltid trevligt.
Jag kommer ihåg hur det var när jag gick i lågstadiet och vi skulle lussa inför alla föräldrar och mor/farfäder. Det var lite speciellt och även när jag och en kompis till alltid var med i det "riktiga" luciatåget som lussade i kyrkan på luciadagen på kvällen. Hur vi övade i flera veckor innan det var dax. sånt kan jag faktiskt sakna när jag sitter och tänker tillbaka...

1 kommentar:

  1. gud så mysigt gumman :D hihi! hoppas de blir jätte trevligt!!

    SvaraRadera