torsdag 9 december 2010

shopping

äntligen så fick jag tag på nåt snyggt tills på lördag då vi ska gå på julbord. Tror även att Julafton är räddad oxå. är skitnöjd! verkligen min stil!
hittade även en ny väska, min gamla har gått sönder så behövde faktiskt en ny och så är det alltid kul att köpa nytt ;)

Jag köpte ett par stövlar på Sko punkten för ca. 3 veckorsen. men av nån konstig anledning så har dom gått sönder, vänster skon är helt fucked up. så idag så gick jag in till dom och jag fick ta ett par nya. tyvärr så va dom nersatta i pris så fick ta några för 299kr om jag inte hade kvittot med mig vilket jag inte hade så klart. Men jag hittade inga för det priset så jag tog ett par svarta stövlar för 499Kr och la till 200kr så det blev ju inte så dyrt ändå i slutändan. :)



Stövlar: Sko Punkten 499kr
 Väska: Lindex 149 kr (ord. Pris 269kr)
 Linne: New Yorker  139 kr
Väst: New Yorker 169kr (ord. pris 319kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar