söndag 19 december 2010

Söndag

det snöar. Mysigt.
Jag och Älskling har ätit en mysig fjärde adventsfrukost med stekta äggmackor och massa annat gott till, ihop med tända ljus och så klart så tändes det fjärde ljuset för första gången i år. Nu är det inte långt kvar tills Julafton är här. Fasen vad fort tiden går!
man hinner knappt med.
Idag tänkte jag göra egna köttbullar och frysa in så man han lite att ta fram nu när det snart är jul. Och det är ju aldrig fel med lite köttbullar då och då.
Men först nu snart så skja jag träffa Emeli på stan och ta en fika innan hon åker hem till Mjölby. Det ska oxå bli mys. Älskling ska spela tv spel så då är det lika bra att hålla sig borta ;) haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och snygga till mig!
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar