onsdag 15 december 2010

Tråk

vad ska man hitta på nu då innan jobbet? börjar klockan 15.00 och kör till 22.00 ikväll. Mindre kul tid men det får gå. det klirar ju till lite i kassan ;)
Älskling är hemma idag, som vanligt så sovs det på soffan när han är ledig. dökul sällskap... not.
Förflyttade mig in till vardagsrummet istället för det snarkar det inte ialla fall.

Fan vilken mysko dröm jag hade inatt.
Jag var typ utomlands med familjen, men vet inte vart vi befann oss. Men jag hittade ialla fall en massa konstiga mynt som jag samlade på mig och visade för pappa. och han räknade på och sa att de var värda flera miljoner hemma i svergie. WOW! stenrik juh! Men så kom det en tant och började plocka åt sig alla som jag hade plockat på mig. sen helt plötsligt så var vi i någon stor nöjespark. där hade de felvända rutch-kaner. la man sig i slutet av den så åkte man upp istället för ner. så fanns det en som man åkte vågrätt i. Helt fucked up var det. Min syster blev påkörd av en som kom ner från en jättstor kana på en kälke. och gibson frös om tassarna så vi fick köpa skor till honom.
helt sjuuukt var det! haha!
så man kan få ihop det ibland asså.

Men jag tror jag vet hur jag fick ihop allt med mynten ialla fall. Häromdagen så såg jag en film som hette "Dear John" och hans pappa var Autistisk och samlade på mynt för det var hans stooora intresse. så det var mycket prat om mynt i den filmen. men bra var den :)

2 kommentarer:

  1. drömmer man om pengar så betyder de att man tjänar cash ;) eller lär få in lön..men att en kvinna plocka åt sig allt du plockat sj..tja de var väl tecken på alla räkningar du ska betala sen också ;)

    SvaraRadera
  2. ja gillar din kamera mer :P jag gillar inte johans kamera..den ger inte de bilder jag vill ha :D

    SvaraRadera