fredag 11 mars 2011

2011-03-11

slutade jobbet 7.30 imorse. åkte hem och kröp ner i en uppvärmd säng. det var inte alls fel kan jag lova!
men eftersom att jag är ledig inatt och skulle träffa Emeli så sov jag bara till 11.00 men hade gärna sovit längre!
mys med en vovve som ligger nära och vill ha lite kli. hihi
anyway! Emeli kom hit vid 13.00 och sen drog vi ner till stan och käka på donken. sen gick vi runt och glodde på det vi skulle glo på och jag kom hem med handkräm och duschkräm... ptja... sånt som går åt.
Det var ialla fall en mysig dag ihop med emeli eftersom vi inte setts på så länge då hon pluggar på annan ort till SSK. Gibson och jag följde med när emeli gick hem till sin boyfriend och vi tog en promenad på nästan en timma. det var mycket uppfriskande och det tyckte nog Gibson oxå för han hade typ damp.
nu är jag sviiiintrött och sviiinmätt efter att ha ätit kyckling med wook och klyftpotatis med vitlöksbröd. nu ska jag gå och mysa med mitt hjärta! sen blir det nog sängen... ZzzZZzzzZZZzzzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar