tisdag 15 mars 2011

Olycka

"En cyklist, som strax efter 8-tiden på tisdagsmorgonen blev påkörd av en bilist, dog. Olyckan inträffade på riksväg 50, lite före Alvastra.
Både bilisten och cyklisten var på väg åt samma håll, mot Motala när bilisten körde på cyklisten. Det är fortfarande oklart hur det gick till. Till olycksplatsen kom Ödeshögs räddningstjänst samt ambulanser från Ödeshög och Mjölby.
Cyklisten dog omedelbart medan bilisten blev chockad och fördes till Ödeshögs vårdcentral. Båda personerna är i över medelåldern och hemmahörande i Ödeshög."
R.I.P min käre farbror
  

2 kommentarer:

  1. Jag beklagar gumman, igen..förstår hur tungt det är..de gör så jävla ont att förlora någon så där..:( men du vet att mitt förslag består..vårat hem är ditt hem..du kan komma över när du vill..jag finns för dig i vått & torrt. mitt älskipälski <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Tack gos! <3
    vad skulle jag göra utan dig?

    SvaraRadera