lördag 12 mars 2011

VÅR!

kom precis in från en solig och skön promenad med Gibson.
Nu har skinnjackan åkt fram och den där fula tjockjackan får nog åka in i garderoben nu. Jag hoppas bara på att  vädret inte får nåt bakslag så det blir kallt igen nu när snön äntligen håller på att försvinna!
allting känns så mycket lättare när solen lyser och det blir varmare!

nu ska jag faktiskt gå ner till Gymmet och köpa mig ett månadskort för nu har jag gett mig faan på att jag ska börja träna och bli snygg!
ska även gå till Ingelsta och köpa mat till Gibson på Grizzly för nu är den slut. han tyckte det va gött att käka leverpastejsmackor till frukost så honom gör det nog inte så mycket att fodret är slut hähähä!

snart ploppar dom här fina upp oxå, då är det vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar