fredag 5 augusti 2011

Skänninge Marknad

Den 3:e augusti var det Skänninge marknad, den besökte jag ihop med mamma.
Det var ganska mycket folk och rätt jobbigt att gå där bland alla människor och gassande sol.
Mina fötter hade fortfarande inte återhämtat sig från besöket på Liseberg så tillslut gav jag upp och gick barfota. Himmelskt!

Jag gjorde några fynd på marknaden trotts allt.
En väska
Leggins, och så fick jag en Ed Hardy tröja av mamma. <3

Det blev en sväng till på marknaden på kvällen tillsammans med en kompis och vi flummade runt som vi alltid gör, inte ett dugg seriöst nånstans.
Jag stannade kvar över natten hos mor och far och igår så var mamma och mormor och jag i Hästholmen och åt Glass på 31:ans Glassbar. Väldigt mummsiga glassar de har där må jag säga :)


De här två dagarna har varit jättemysiga och det var skönt att åka hem till Ödeshög för en liten stund.
Efter att ha varit ute hela dagen i det fina sommarvädret så avslutas kvällen på balkongen så länge solen ville hålla sig frame.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar