fredag 19 augusti 2011

Ta mig som jag är eller inte alls

Jag kanske inte är vacker med den perfekta kroppen.
Jag kanske inte är någons första val men jag är ett bra val och jag är stolt över vem jag är.
Förlåt att jag inte är den perfekta blonda bruden med stora tuttar och med vältränad kropp.
Ta mig som jag är eller inte alls.

Ja, jag är den jag är. Ja, jag säger vad jag tycker.
Jag är mig - jag är bra på att vara mig.
Ta mig som jag är eller ta mig inte alls.

Jag gör vad jag gör, gör jag vad jag kan, det gör jag för att jag vill, inte för att jag måste göra, men jag gör det inte för att tas för givet.

Älska mig eller hata mig. Med mig eller emot mig.
Det här är jag och det här är den jag är.
Ta det eller lämna det eftersom jag inte ändrar på någonting.
Jag är lycklig att vara mig. ♥

2 kommentarer: