fredag 5 augusti 2011

Tårar är en flytanda känsla, hjärtat kan inte prata

Tårar är en flytande känsla, hjärtat kan inte prata.

Var inte rädd att visa dina känslor som du har för någon. Speciellt om du älskar någon, bara visa dem hur du känner för dem. Ord kan inte förklara känslor.
Låt inte vad folk säger om någon du älskar avgöra hur du ska känna för den personen. Låt ditt hjärta och dina känslor avgör det.

Det finns alltid en liten sanning bakom varje "Bara skojar" lite känsla bakom varje "Jag bryr mig inte" och lite smärta bakom varje "Jag är okej". Du är den enda person som har kontroll över dina känslor. Ingen annan har det. Ingen annan person kan göra dig glad, ledsen eller olycklig utan ditt medgivande.

Ibland vet man faktiskt inte vad man ska känna, ibland finns det alltför många känslor på en gång och man kan bara inte reda ut dem.
Du kan inte göra ett misstag följ ditt hjärta. Ha modet att vart den leder dig. Det finns inga felaktiga beslut, bara konsekvenserna av att inte göra några.


Jag vill kunna stå upp och skrika till världen hur jag känner. Istället sitter jag här tyst oförmögen att tala och undrar om dagen någonsin kommer att komma när jag kan släppa ut allt.


Kanske du tillhör mig, kanske inte ... men känslorna i mitt hjärta tillhör bara dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar