onsdag 7 september 2011

Jag älskar dig, och jag saknar dig

Folk säger ju längre någon är borta, desto lättare blir det.
Sanningen är, ju längre de är borta, ju mer saknar du dem, och det gör mer ont.
kärlek är inte pirret i byxorna när de är med dig,
det är det onda i bröstet när de inte är med dig.

Jag ler för att jag tänker på dig.
Jag gråter för det är så mycket jag saknar dig.


Jag hemsöks av minnen av dig kyssa min hals, dina mjuka kyssar på mina läppar, dina armar håller mig säker, hur ditt hjärtat slår igenom bröstkorgen i mitt öra.
Jag saknar oss.

Jag saknar våra lek slagsmål, hur vi retades, våra kramar, våra timmar långa samtal,
Jag saknar hela dig.
Bara att vara runt omkring dig gör min värld så mycket bättre.
När jag är ifrån dig, räknar jag minuterna tills min värld är komplett igen.
Jag saknar dig så mycket!

Varför är det så att när vi är tillsammans går tiden så snabbt, men när vi är ifrån varandra, tar tid nästan stopp?

Jag älskar dig, och jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar