söndag 4 september 2011

Söndag

Då var det söndagkväll.
Igår hade jag och syster en dag på stan och en sväng på HC.
Jag gjorde lite fynd på stan, bla en bikinitop på rean på New Yorker för 35 kr. Rena kapet och perfekt eftersom det nu bara är 6 dagar kvar tills det är avresa till Kreta.
Efter att vi gått och dragit på stan från 11:00 så åkte vi hem till mig i Östra Husby och gick till pizzerian och åt en Gyrostallrik.
Fy så mätt man blev så det blev att gå en promenad och försöka få undan allt flöt.
Men vad hjälpte det när vi gick hem och såg film och åt Kinapuffar en timma senare.
Det blev som sagt var en filmkväll.
Vi såg The quiet och Svinalängorna. 

The quiet var sådär.
Svinalängorna var dock bättre så den rekomenderas om man inte sett den.

Söndagkväll.
Betyder jobbnatt.
Så här är jag.
På jobbet.



Syster och jag på Rodhos 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar