måndag 7 november 2011

Att vara kär är som att vara full

En dag frågade någon mig, vilken typ av person jag skulle älska och vilja vara med.
Jag sa bara någon som inte är tillräckligt stark.
Någon som inte är stark nog för att släppa mig. 

Att vara kär är som att vara full.
Ingen kontroll på vad du gör. 
När hjärtat talar, håller hjärnan tyst. 

Vissa relationer är som Tom och Jerry.
De retas med varandra, slår ner varandra, irriterar varandra, hatar varandra, men kan inte leva utan varandra.
Människors yttre är inte det som gör dem vackra, hur de ser ut, hur de går, som de bär. 
Människor är vackra hur de älskar, som de är uppriktiga, hur de bryr sig och hur de delar. 

När jag var barn så grät jag över saker fast ingenting var fel. 
Men nu när jag är äldre så ler jag, till och med när saker går fel. 

Folk kallar det smärta, jag kallar det pris.
Folk kallar det minnen, jag kallar det souvenirer.
Folk kallar det en andra chans, jag kallar det en ny början. 



1 kommentar:

  1. ja han är en "dirty boy" våran dexter :P vi får se om vi avlar på honom sen, ställer ut han för i helvete vilka muskler han har..de syns när han rör sig ibland kan ja bara gå å gapa när jag ser han gå hahahaha. perfekt för playboy för dogs :P

    SvaraRadera