fredag 4 november 2011

Jag är som ett fyrklöver

Var dag är en berättelse. Frågan är, hur berättar du den?

Människors ögon säger mer än vad deras munnar någonsin kommer att göra.
Morgondagen är aldrig lovad. Så håll hårt i det du har.
Lägg undan det som var i det förflutna och lev som att det inte finns någon morgondag.
Jag har misslyckats många gånger i mitt liv och gjort saker i det förflutna som jag inte är stolt över.
Mitt förflutna är en del av mig, men det definierar mig inte.

Jag är som ett fyrklöver.
Svår att hitta, tur att ha, lätt att förlora.
Det finns inget du kan göra åt det förflutna, dess bättre lagt bakom dig.
Gå fri och gör plats i ditt hjärta för framtiden.

Idag stänger jag alla dörrar till det förflutna och öppnar upp dörren till framtiden, tar ett djupt andetag och ett steg vidare genom att öppna upp nästa kapitel i mitt liv.

4 kommentarer:

  1. tack min underbara älskade syster, vad skulle jag vara utan dig? <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. haha ja har cola å öl fan :P

    SvaraRadera
  3. naaw dexter tack så mkt ;P

    SvaraRadera
  4. ja andreas är den bästa..jag fällde några tårar efter att han gått, av lycka för ja fattar inte att han e min systra mi :P

    SvaraRadera