torsdag 15 december 2011

100 Fucking Frågor

1. Är du kär?- ja
2. Har du snusat?- japp
3. Har du fimpat en cigg på nån annan?- nepp, röker inte
4. Har du legat i sängen brevid en tjej?- Yes I have, vad är för konstigt med det?
5. Har du blivit dumpad?- Jo, jag har ju det
6. Har du blivit slagen allvarligt?- Nej, tack och lov
7. Tar du droger?- Nej, fy fan
8. Har du pussat en kille?- ett par stycken
9. Hatar du någon?- nej, men jag tycker mindra om
10. Älskar du någon?- oh ja, många
11. Har någon av dina vänner svikit dig?- Nej
12. Har du djur?- japp, en voffse
13. Har du legat brevid en kille i sängen?- ofcourse, dude
14. Gillar du orange?- det är väl en okej färg... på en apelsin
15. Har du nån sjukdom?- räknas Migrän?
16. Har du skämt ut dig för den du gillar?- det har jag säkert gjort, det bjöd jag på
17. Har du en gris?-  borde jag ha det?
18. Har du en plattång?- japp det har jag
19. Har du en bror?- nej
20. Har du sjukt bra humor?- haha, klart som fan
21. Röker du?- nej fy fan
22. Har du en hund?- ja, det sa jag ju
23. Har du skilda föräldrar?- nej
24. Har du gått på simskola?- Yes, in the lake of Visjö
25. Har du fuskat?- klart jag har fuskat
26. Har du en syster?- ja, världens bästa!
27. Är du brunett?- nej, svart
28. Gillar du att fota?- jodå, det är lattjo
30. Har du bruna ögon?- nä
31. Har du lunarstorm?- jag hade när jag var 12
32. Äger du en locktång?- yes, 2 stycken
33. Har du sett dig själv brinna?- ja, i en dröm
34. Gillar du tacos?- det är gött det
35. Har du MSN?- klart som fan
36. Har du spelat fotboll?- hell yes
37. Har du gråtit inför en vän?- massa gånger
38. Hjälper du dina vänner?- så ofta jag kan och jag försöker alltid att finnas där 
39. Gillar du att tugga tuggummi?- jajamän, tugg tugg tugg
40. Svär du mycket?- men för helvte!
41. Har du sett nån död?- ja
42. Borstar du tänderna varje morron och kväll?- klart som fan
43. Är du förvirrad?- alltid
44. Har du mer än 6 par skor?- det har jag 
45. Gillar du att shoppa?- JÄJ!
46. Är du klantig?- hehe ja det är jag
47. Leker du med levande ljus?- ja, lite spänning måste man ha
48. Sover du med nåt gosedjur?- ja, med min hund
49. Är du singel?- nä
50. Har du tältat?- yes I have
51. Har du åkt flygplan nån gång?- massa gånger
52. Har du bränt dig?- japp, senast härrmäkvällen
53. Vad har du gjort idag?- sovit, promenad med Gibson, nu är jag på jobbet
54. Vad har du ätit idag?- Mc.Feast
55. Har du cam?- ja, men nyttjar den inte
56. Är du blyg?- nääää, fan heller
57. När fyller du år?- 24 November
58. När grät du senast?- igår
59. Varför grät du?- Besviken, ledsen, arg
60. Hur gammal är du?- 24 fucking år 
61. Hur mycket pengar spenderar du på kläder?- skit i dä du
62. Hur får du pengar?- jag försöker jobba
63. Är du blond?- ja, egentligen
64. Har du smink just nu?- nä fan
65. Har du slagit en kille mellan benen?- nej, men har haft lust många gånger
66. Förtjänade han det?- ja, det gjorde han
67. Vad vill du ha just nu?- sex
68. Gillar du simpsons?- jodå
69. Ett datum du alltid kommer minnas?- 30/12-2008
70. Varför?- Träffade Johan första gången

71. Hur mycket pengar har du nu?- Hurså?
72. Är du oskuld?- förlåt?
73. Är du bortskämd?- vill du skämma bort mig?
74. Älskar du din mamma?- jaa, mamma är mitt allt
75. Vill du ha barn?- ja, det vill jag!
76. Chattar du med någon just nu?- japp
77. Vem?- Anneli och Johan
78. När hånglade du senast med nån?- öhh...
79. Och med vem?- ja, det var Johan det
80. Har du fått något VG?- ja
81. Har du fått något G?- ja

82. Har du fått något IG?- aaa
83. Är du allergisk mot något?- tänk för att jag är det
84. Vad är klockan just nu?- 23.09
85. Har du varit på Liseberg i år?- JAAA!!! YAAAY!
86. Är du mörkrädd?- nä
87. Tar du mediciner mot något?- inte vad jag vet
88. Vad är det för år?- 2011
89. Vad är det för månad?- December
90. Vad har du för mobil?- en sketen HTC Hero
91. Vad har den för färg?- Vit
92. Hur många hus har du bott i?- ett
93. Ångrar du något i ditt liv?- Ja, men ändå inte
94. Är du en bitch?- ja, om jag måste så
95. Har du blogg?- ja
96. Vad har du för kläder just nu?- rosa top och Jeans
97. Senaste låt du lyssnade på?- Takida, You Learn
98. Vart sitter du just nu?- på arlset
99. När va du i skolan sist?- 2006
100. Rakar du benen?- japp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar