torsdag 22 december 2011

På Jobbet

Ja, jag sitter på jobbet och har precis fikat på en skinksmörgås med rödbetsallad och ett glas mjölk.
Försöker att känna en någorlunda julstämning genom att ihop med detta se på galenskaparnas "Jul Jul Jul". Nu när det är slut så på började jag precis "Albert och Herbert". 

Snön ligger kvar, dock regnade det när jag cyklade till jobbet. 
Jag som så gärna ville ha en vit jul. Hoppas att det får ligga, åtminstone under helgen. 
Imorgon förmiddag åker jag till mamma och pappa för att fira jul. 
Jag tänkte köpa med mig tillbehören så jag kan fixa "peps" ihop med syster sönerna imorgon. 
Det är ett måste att ha på julafton tillsammans med allt annat godis (väldigt lätt att göra också) alla skumtomtar och knäck. 
På julen så får man ju ta från det undre lagret så då är det lika bra att brassa på. 

Alla julklapparna är nu färdiga. 
Slog in dom sista två ikväll.
Känner mig ganska nöjd i år med mina klappar till familjen. 
Bara att hoppas på att alla blir nöjda och glada.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar