tisdag 20 december 2011

Kärlek är som en gummisnodd

Jag gjorde mitt bästa. Jag gav allt jag hade.
Jag tror att allt hände av en anledning,
men jag väntar fortfarande på en anledning.



Kärlek är som en gummisnodd som två personer drar i.
När en släpper taget, kommer det att såra den som fortfarande håller i. 


Tårar är mer pålitliga än ett leende.
Du kan lätt le åt vem som helst, men du kan inte gråta utan känslor.
Det finns vissa människor i ditt liv som får dig att skratta lite högre, le lite större,
njuta lite längre och som gör ditt liv lite bättre.
Det som är menat för dig, kommer inte bara att svepa förbi dig.

En sak måste du acceptera.
Tar du ett steg framåt till någonting som du verkligen vill ha,
så tar du ett steg bakåt ifrån någonting som du redan hade...



1 kommentar:

  1. Min underbara älskade beccis, att du skrev de där orden - åhhhh de värmer mitt norrlandshjärta :) älskar dig <3<3<3<3

    SvaraRadera