fredag 13 april 2012

Ett litet ljust i ditt liv

Lev det liv som du vill leva, var den personen som du vill att de ska minnas, ta beslut,
gör misstag. Och om du misslyckas, så försökte du i alla fall...

Jag älskar alla.
Vissa älskar jag att umgås med.
Vissa älskar jag att undvika.
Vissa älskar jag att kunna ge en käftsmäll.

Jag tror inte på ordet ånger.
Jag tror på "jag vet att jag gjorde fel och nu har jag lärt mig något av det"
Vissa person såras av ord och vissa av handlingar.
Men det som sårar mest är när någon som man tycker om och som står dig högst ignorera dig.

Det bästa sättet att älska på är att inte falla utan att känna.
Det spelar ingen roll vad som händer i framtiden.
Varje dag som jag spenderar med dig, är den bästa dagen i mitt liv!

Jag kanske är ett litet ljus i ditt liv.
Jag kanske brinner ut och smälter efter ett tag.
Men jag önskar att under den tiden att mitt ljus berörde ditt hjärta för ett litet tag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar