tisdag 14 december 2010

14:e december

God förmiddag. det är väl synd att säga "god morgon" när klockan är snart 10.30
Jag var trött imorse, fattar inte vad det är med mig. var skittrött igårkväll igen. hade ju inte gjort nåt direkt ansträngande på hela dagen. somna som en stock, till och med före Johan och det händer typ Never!
Men fick inte sova längre än till 9.00 får Gibson började då hålla morgonkonsert och ville ut och kissa.
så det var bara att dra sig upp och klä på sig och gå ut. Tog med kameran ut och fotade lite vinterbilder, här kommer dom:






mysigt med vinter tycker jag.
Idag så ska jag jobba. Börjar klockan 13.00-20.00 jag gillar den arbetstiden. blir lite av kvällen när man kommer hem så man behöver inte gå och lägga sig direkt som man oftast gör när man slutat klockan 22.
Nehe, nu ska jag se om det finns nåt att göra här hemma och det tror jag säkert att det gör för det gör det jämt!
Puss o haj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar