tisdag 14 december 2010

Dessa Spårvagnar!!!

Back on track?
faaaan! jag blir så förbannad! Jävla spårvagnar som inte håller tidtabellen!
Gick ut 10 minuter innan spårvagnsjäveln skulle gå så jag hade go tid på mig för den skulle gå 12.40, men du ska inte tro att det kom nån. nääärå! man ska stå där och frysa röven av sig.
klockan 13.00 PRICK kommer den jävlen! precis då ungefär rätt exact då jag skulle börja jobba. Fick ringa och be om ursäkt att jag kommer senare. känns ju jävligt lyckat! och så när man var framme i Fridvalla så ställer sig "han som kör tåget" öppnar inga dörrer eller nåt, och skäller på en kille med hund för han hade inte betalat för "sig och sin hund" så då fick man stå och höra på det oxå!

MEN nu är jag iallafall framme och har hunnit fylla i att jag är här och läst vad som har hänt. så nu pyser jag iväg och gör lite nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar