tisdag 7 december 2010

Min dag

Efter jobbet imorse så åkte jag hem och möttes av en ylande hund som inte alls ville vara instängd i köket.
hoppade ner under täcket och tvingade ner Gibson brevid så jag visste vart han var så han inte gick och åt på något som han inte ska. somnade gött och vaknade vid 13.45 då Marie ringde och sa att hon satt på tåget från Mjölby och var på väg hit till Norrköping. Så det blev upp lite fort och sen in i duschen för att göra en såkallad "turkdusch" och snabbt ut med Gibson så han fick göra sina behov.
Åkte ner till stationen och möte upp Marie och sen gick vi upp till stan. Vi tog en fika på "Fräcka fröken" och det var mumsigt! jag åt en smörgås som hette "Greken" den va så jävla god! det var en rostad baugett med kycklingröra och fetaost. MMMMummmms!! och så en Cola till det :)
Där satt vi en bra stund och snackade massa eftersom det va ett tagsen som vi träffades. Sen vandrade vi vidare in till Vero Moda och jag fyndade två par jeansleggins för 200kr. Skitbilligt och snygga var dom oxå :) varför så billiga?! skit i dä

vi yrade runt ett bra tag på stan för att hitta lite julklappar men jag hittade inte en ända en... så får väl åka in nån dag i veckan så allt är klart sen. Marie köpte ialla fall en snygg väska. jag skulle oxå köpt en men jag hitta ingen som dög åt mig.
Efter typ 3 timmar så tröttnade vi på skiten så Marie åkte hem till Mjölby och jag hem till Gibson som hade haft sköj med en kokbok plus en hundbok... superkul att börja städa papper när man kommer hem...

jaja... det va den dagen det... skönt att det är kväll och att mitt hjärta snart kommer hem.

2 kommentarer:

  1. jag fick hem ett par jeansleggins idag som jag köpt från tradera för 17kr, vart dööö nöjd:)

    SvaraRadera
  2. oh det va billigt och bra :P hehe

    SvaraRadera