tisdag 14 december 2010

"Paranormal Activity"



Jag har inte sett den innan, men idag så tänkte jag att jag skulle ta och se den för jag har hört så mycket om den. Det var en Jäkligt bra film.. den va lite speciell. men det känndes som att det skulle kunna ha varit tagit direkt ur livet. Kanske inte just alla scener men många av dom.
Måste erkänna att det var tur att Gibson låg brevid i soffan och sov för själv hade den nog varit lite scary att kolla på :P men det blir nog så att jag måste se tvåan oxå!

2 kommentarer:

  1. haha jadu jag satt sj och såg tvåan inatt..fy fan..ja skrämde upp mig hela tiden hahaha :D trodde helt seriöst att de skulle börja spöka och greja här :P men ingenting :D tror det ska komma en trea redan till nästa halloween :O

    SvaraRadera
  2. aha! fasen va nice. nee jag måste fan kolla på två:an sen i kväll :P är den lika bra som ettan eller bättre?

    SvaraRadera