lördag 30 juli 2011

Systrar

Till min syster - Jag känner mig så lycklig att ha delat samma blod med dig. Jag älskar dig. Ord är aldrig nog.

Systrar!
slåss, slå, skrika, gråta, sårad, kärlek


Vi slåss, skriker, sparkar, slår, men jag är den enda som kan slåss med henne.
En syster är lite av en barndom som aldrig kan förloras.
Kärleken mellan systrarna är mer än jag någonsin skulle kunna säga, eftersom kärleken mellan systrarna aldrig kommer att försvinna.
Här är grejen, det är den här tjejen jag känner väl, egentligen att hon är min syster. Bråka med henne och jag kommer bråka med dig.


Ingen sa att du var tvungen att bära vikten av världen på dina axlar ensam, du är min syster och jag är här för att hjälpa, jag älskar dig.
Att ha en syster är som att ha en bästa vän. Du vet att du aldrig kan bli av med och som alltid är där för dig.
Min syster känner mig bäst och älskar mig iallafall: hon håller hemligheter, ger mig en axel att gråta på, kramar mig, berättar för mig vad jag ska göra, och håller mitt hjärta för evigt.

Vi grälar och vi skriker på varandra men du är min enda syster jag någonsin kommer att ha.
Jag älskar min syster, jag kanske är yngre men akta ryggen om du sårar henne.

Systrar är som en bra behå. Alltid stödjande, får dig att se bra ut och alltid nära ditt hjärta.
Systrar är systrar tror många. Men jag, tänker på min syster som en bästa vän för livet.
Hon är irriterande, högljudd, vidrig, dum, lat och konstig men hon är min syster och jag älskar henne ändå.


Mitt liv utan min syster: Jag skulle inte ha en axel att gråta på när jag behöver, eller en hand att hålla när jag är rädd. Framför allt skulle jag inte ha en bästa vän.

Du är min syster och ingen kan ändra på det.

Jag älskar dig Stora syster.

1 kommentar: