lördag 30 juli 2011

Du vet att jag bryr mig om dig när jag delar min choklad med dig

Mina bästa vänner är de som tar fram det bästa i mig och som jag kan vara mig själv med och inte bry mig om vad de ska tycker om mig.

Du vet att jag bryr mig om dig när jag delar min choklad med dig.

Livet för mig skulle inte vara något bra utan vänner som verkligen bryr sig.
Goda vänner bråkar aldrig, Bästa vänner bråkar alltid, men blir alltid sams.
Livet utan vänner är som en trädgård utan blommor.
Även om du gör ett misstag, älskar jag dig inte mindre. Människor gör alltid misstag. stora som små.

De människor som förlåter betyder mest.
Riktiga vänner vet att du är galen och älskar dig i alla lägen, tack till mina verkliga vänner för att ni ställer upp med galna mig och känner mitt riktiga jag.
En sann vän dömmer dig inte. En riktig vän kommer att hålla dina hemligheter. En riktig vän kommer alltid att finnas där för dig.

Tack för att du är en sann vän.

Det är bra att ha en bästa vän, det är bra att ha någon du älskar, men det är underbart när de är samma person.
Du vet att din sanna vän är din sanna vän när du kan skrika på dem och argumentera och sedan stirrar på varandra i fem sekunder och sedan börjar skratta som om ingenting hänt.

Goda vänner hjälper dig i en situation, bra vänner kommer att klura ut hur man gör det bättreen bästa vän kommer med en hagelbössa, laddad och redo att gå.
Sanna vänner tar emot dig när du faller... Men speciella sådana låter dig inte falla.
När du gråter och en vän frågar varför, och säger att de önskar att de kunde hjälpa. Men en bästa vän kommer att säga "Jag fick ditt meddelande, kom och hjälp mig att gömma kroppen."


För de vänner jag har, är Jag verkligen välsignad, Ja, mina är bättre än resten. Från de jag älskar, till de som jag hatar, de vänner jag har kan inte ersättas.

När du gråter, gråter jag,  när du skrattar, skrattar jag. När du faller ut genom ett fönster skrattar jag och sedan hjälper jag dig upp.
En bästa vän är någon som gör ditt problem till sitt problem bara så att du inte behöver gå igenom dem ensam.

Var glad för det ni har, eftersom vissa har det värre och de tycker att du är lycklig.


Lycka till att hitta bästa vänner, för jag tog alla de bästa.

2 kommentarer:

  1. fy fan vad fint. jag älskar dig gumman, så sjukt mycket <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig!
    Vad skulle jag göra utan min Anniz!?! <3

    SvaraRadera