fredag 12 augusti 2011

Aldrig har jag fallit

En främling du var en gång.
Då, med en mild blick tog du min hand.
Du tände mitt liv och jag höll båda dina händer.
Nu när år har gått, har våra själar verkligen blivit en.

Jag tänker på dig varje morgon och drömmer om dig varje natt.
Jag tänker på dina armar är runt mig, jag kan inte uttrycka min glädje.

Aldrig har jag fallit.
Men jag är snart på väg.
Du håller ett hjärta i dina händer, som aldrig tidigare givits bort.


Perfektion i mina ögon.

Allt jag ville var att vara en del av ditt hjärta, och för oss att vara tillsammans, att aldrig vara ifrån varandra.
Ingen annan i världen kan ens jämföras, du är perfekt och så är denna kärlek som vi delar.
Vi har så mycket mer än jag någonsin trodde att vi skulle.
Jag älskar dig mer än jag någonsin trodde jag kunde.
Jag lovar att ge dig allt jag har att ge, Jag gör allt för dig så länge jag lever.
I dina ögon ser jag vårt nuvarande, vår framtid och förflutna.
Jag hoppas att en dag kommer du att inse, hur perfekt du är i mina ögon.

På grund av dig.

På grund av dig är min värld nu hel.
På grund av dig finns kärleksliv i min själ.
På grund av dig har jag skratt i mina ögon.
På grund av dig är jag inte längre rädd för avsked.
Du är min pelare, min sten av styrka.
Med mig genom alla årstider och bra tider på längden.
Min kärlek till dig är ren gränslös genom tid och rum.
Det växer sig starkare varje dag med vetskapen att du alltid
kommer att vara min.

Jag tror inte du någonsin kommer att förstår hur du har berört mitt liv och gjorde mig till den jag är.
Jag tror inte du någonsin kan förstå hur speciell du är.
Att även de mörkaste nätterna är du min lysande stjärna.

Jag tror inte du någonsin kan känna all den kärlek jag har att ge,
och jag är säker på att du aldrig kommer att inse att du är min vilja att leva.


Du säger "blunda""Säg mig vad du ser"
Jag ser bara två personer, bara du och jag.


Innan jag kände dig, var jag ingenting.
Nu är jag allt.
Med dig vid min sida, är jag  oövervinnlig!




2 kommentarer: