lördag 13 augusti 2011

Dålig dag

Någonsin haft en av de dagar då du vill släppa allt på golvet,
krypa in i ett hörn, gråta hysteriskt, och gnälla "Jag vill ha min mamma!"?
Detta är en av dessa dagar.
Har du någonsin haft en av dessa dagar som du bara ville gråta hela dagen?
Detta är en av dessa dagar.

Någonsin haft den känslan när du vaknar och du bara vet att det kommer bli en dålig dag?
Yep, det är där jag är just nu.


Idag har det varit som en igensatt toalett.
Oavsett hur hårt jag spolade så försvann inte skiten.
Det är verkligen lustigt hur en liten sak kan förstöra hela din dag.
Idag är en av de dagar jag skulle ha stannat kvar i sängen.
Jag är på tyst läge idag och det är nog det bästa.

känner mig nere. Men mår bättre.
En av dessa dagar när det förflutna gör mer ont än vanligt.
Det nuvarande gynnar mig inte heller.
Jag hoppas morgondagen blir bättre.

2 kommentarer:

  1. de förflutna kommer alltid ifatt en tyvärr men det är där jag kommer in..no matter what. ja lyssnar stöttar så gott jag kan, älskar dig å vill inte se dig ledsen <3

    SvaraRadera
  2. Jag är tacksam som har dig som lyssnar och stöttar. Tack för att du lyssnade ikväll och har tålamodet till det <3

    SvaraRadera