lördag 13 augusti 2011

Min underbara vän



Jag sitter och chattar med en av mina bästa vänner, Anna.
Hon är helt underbar, galen och det bästa av allt är att hon förstår och lyssnar.
Vad skulle jag göra utan dig?
Jag är glad att jag har dig, du har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid att finnas här för dig.
Jag saknar dig verkligen men jag är så glad över att du tog valet att flytta och bli lycklig istället för att stanna och vara olycklig.
Jag kommer alltid att stötta dig.  
Jag saknar dig, men jag vet att du har det bra. Det är allt jag vill.
Trotts det avstånd som är mellan oss så är du mig nära.
Jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Men min älskade underbara beccis..va fan skulle ja göra utan dig? fan va ja älskar dig, du fattar inte hur mycket du betyder för mig <3<3<3<3<3

    SvaraRadera