onsdag 10 augusti 2011

Din vänskap betyder mycket

Vänner är som choklad du kan välja och ta, men du har alltid din favorit.

Bästa vänner är där för dig.
De sviker dig inte.
De vänder inte ryggen till.
De låter dig inte falla.
De kommer att hjälpa dig tillbaka upp när du behöver det.


Min bästa vän och jag står alltid nära, även när hon är långt borta.
Min bästa vän är alltid där för mig, inte för att hon måste, utan för att hon vill.
Bästa vänner är systrar som skiljs åt vid födseln och är avsedda att hitta varandra igen.

I denna värld, där allt verkar osäker, finns bara en sak klar.
Du kommer alltid vara min bästa vän, bortom orden, bortom tid och bortom avstånd.


Jag har tänkt att om vi inte hade träffats den dagen, den tiden, den platsen.
Skulle vi vara de vänner vi är idag?
Jag antar att det är ödet och jag helt klart älskar dig.
Du är min vän för alltid.

Vi kanske inte träffar varandra så mycket som vi brukade.
Men hon kommer alltid att vara min bästa vän.
Ingen kan stå i vägen för det.

Vilken glädje det är att ha en vän som du.
För att du ger mig styrka.
För att du lyfter upp mig när jag känner mig nere.
Och att du sätter ett leende på läpparna när jag bär en rynkad panna.
Tack för att du är där och hjälper mig att växa.

Din vänskap betyder mycket.
Det vill jag att du ska veta.



 


"Du kommer alltid vara min bästa vän, bortom orden, bortom tid och bortom avstånd"
Jag saknar dig


1 kommentar:

  1. Jag blir stum, mållös, vad har jag gjort som har förtjänat en så underbar vän som dig. Fan vad jag älskar dig <3<3<3<3<3

    SvaraRadera