onsdag 10 augusti 2011

Jag skrev ditt namn i himlen

Kärleken är den största känslan, kärlek är som en lek.
Kärlek är vad jag känner för dig varje dag.
Kärlek är som ett leende, kärlek är som en sång.
Kärlek är en bra känsla som håller oss om starkt.
Jag älskar dig med mitt hjärta, min kropp och min själ.
Jag älskar sättet jag älskar dig på, som en kärlek jag inte kan kontrollera.
Så kom ihåg när dina ögon möter mina, jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Jag har hällt hela min själ i dig redan från första början.

Om jag bara hade en önskan, skulle jag vilja vakna upp varje dag
till ljudet av dina andetag på min hals, värmen från dina läppar mot min kind,
att känna dina fingrar på min hud, och känslan av ditt hjärta som slår i takt med mitt.
Att veta att jag aldrig kan hitta den känslan med någon annan än dig.

Jag älskar dig så djupt, jag älskar dig så mycket.
Jag älskar ljudet av din röst och sättet som vi rör vid varandra.
Jag älskar ditt varma leende.
Glädjen du sprider i mitt liv varje dag.
Jag älskar dig idag, som jag gjorde från början.
Jag kommer att älska dig för evigt.
Med hela mitt hjärta.

Vad jag älskar hos dig

Jag älskar sättet du ser på mig, dina ögon så ljust och blått.
Jag älskar sättet du kysser mig, dina läppar så mjukt och smidig.
Jag älskar sättet du gör mig glad på, och hur du visar att du bryr dig.
Jag älskar sättet du säger, "Jag älskar dig" Och hur du alltid är där.
Jag älskar sättet du rör mig, som alltid skickar frossa ner min ryggrad.
Jag älskar att du är med mig, och jag är glad att du är min.

Jag skrev ditt namn i himlen, men vinden blåste bort det.
Jag skrev ditt namn i sanden, men vågorna tvättade bort det.
Jag skrev ditt namn i mitt hjärta, och för alltid kommer det att stanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar