måndag 8 augusti 2011

En fuling

Nu är jag tillbaka på jobbet efter en veckas ledighet. Det var en välbehövlig vecka med en normal dygnsrytm. Sova på natten och vara vaken på dagen. Känns bra, men nu är det ändå skönt att jobba lite igen så det återgår till det normala så att säga.
I kväll gör jag dock en liten fuling. Tog med mig lite tvätt hemifrån som behövdes tvättas när det inte fanns nån tid till mig. Men lugn! jag har med eget tvättmedel så jag tjuvar ingenting. Jag lånar bara maskinerna.
Det är väl ingen större fara med det? Jag tror dock att man inte får göra det egentligen men det var krisläge.
Inatt hoppas jag att det blir lugnt så jag kan göra mina arbetsuppgifter i lugnan ro och kanske fila ner något att lägga upp på bloggen...

2 kommentarer:

  1. bra att du fick..ja de där..kläderna tvättade höhöhö för den som inga underkläder haaaaaaaaaaaar han får gå med rumpan baaaaaaaaaaaar :P love ya <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. och med rumpan baaar vill man ju inte gå riktigt hela tiden ;)

    SvaraRadera