måndag 8 augusti 2011

Hur kan jag...

Hur kan jag glömma dig när du alltid är på mitt sinne?
Hur kan jag inte vilja ha dig när du är allt jag vill inom mig?
Hur kan jag låta dig gå när jag inte kan se oss isär?
Hur kan jag älskar dig när du inte styra mitt hjärta?


När jag först träffade dig kunde jag aldrig ha föreställt mig att jag skulle ha så starka känslor för dig.
Jag skulle aldrig ha trott att jag skulle ha drömmar om dig eller sakna att vara vid din sida, eller få fjärilar i magen när någon nämner ditt namn.
När jag först träffade dig kunde jag aldrig förstå att... Jag skulle älska dig!


Jag kommer inte sluta älska dig tills den dagen kommer då jag sluter ögonen för evigt!

1 kommentar:

  1. gud vad fint skrivet gos :) älskar dig<3 oavsett vilka beslut du än må ta, så finns jag alltid där för dig, alltid :)

    SvaraRadera