söndag 14 augusti 2011

Ett sår du inte kan se

En dag kommer du att fråga mig vad jag älskar mest, dig eller mitt liv.
Och när jag svarar "mitt liv" kommer du att gå bort ifrån mig utan att veta att du är mitt liv.

Oavsett hur mycket jag försöker, kan jag inte sluta när jag känner så här.
Frågan är, kommer dessa känslor någonsin bli besvarade och komma tillbaka till mig
eller är jag avsedda att se dig gå ifrån mig?
Om jag kunde ge dig en sak i mitt liv, skulle jag ge dig förmågan att se genom mina ögon.
Först då skulle du inse vad du verkligen betyder för mig.

Även när dina tårar har torkat, blöder hjärtat fortfarande.
Det är ett sår som du inte kan se.
De inuti, som tar längst tid att läka.

2 kommentarer:

  1. du förtjänar de bästa, jag älskar dig å vill se dig lycklig!!!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman!
    jag hoppas att det här är det jag kommer leva med resten av livet. Jag hoppas att jag har den bästa som är menat för mig. jag tror faktiskt det, men jag har haft fel förr.

    SvaraRadera