söndag 14 augusti 2011

Idag har jag bestämt mig, allt handlar om mig!

Tro inte på vad folk säger om mig.
De har ingen aning om vem jag är.
Jag är och har alltid varit mig, och gissa vad?
Det är någon du aldrig kommer bli.

Jag vet vem jag är och vad jag är kapabel till.
Det skulle vara klokt att inte underskatta mig.
Varje dag lär jag mig mer om vem jag är.
Jag ser mig själv och andra i ett nytt ljus.
Och idag har jag beslutat att jag inte kommer att nöja mig med mindre än jag förtjänar.

Jag kan vara den snällaste person du känner, eller din värsta fiende - välj klokt.
Om du inte kan acceptera mig för den jag är, så finns det en dörr ut ur mitt liv.
Låt den inte smälla dig på näsan när du går ut.

Ta mig eller lämna mig. Hursomhelst, kommer du inte att hitta någon annan som mig.
Jag är inte perfekt, men jag är jäkligt bra!


4 kommentarer:

  1. klart ja gilla de...du är så jävla smart så de finns inga ord som kan beskriva dig :P du är så underbar å världens bästa vän..vad skulle ja göra utan dig? älskar dig så sjukt mycket <3 hade inte kunnat eller velat leva utan dig <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. jaa visst kan de vara så..johan säger nog att ja utnyttja han men i sj verket så var de han som behandlade mig sjukt illa..men tommy o petter vet ju..ja iaf tommy å julia..men de är så sjukt att han e boven å kommer undan med de..önskar ja kunde bevisa hur de egentligen låg till, men de spelar ingen roll..de får snoka bäst de vill..jag är lycklig å de är det viktigaste :)

    SvaraRadera