tisdag 23 augusti 2011

Jag älskade dig då, älskar dig nu, alltid har jag och alltid kommer jag

Kärlek är som solen.
Den kan det försvinna ett tag men kommer alltid fram igen.


Jag kommer alltid att älska dig oavsett vad som händer.
Jag vet det, eftersom du har sårat mig en gång förut och jag älskar dig fortfarande.
Jag ler alltid när jag är med dig, och du fråga alltid varför.
Jag ser på dig och le mer, varför?
Jag älskar dig och att vara omkring dig.
Du är den enda jag kan föreställa mig att spendera resten av mitt liv med.
Jag älskar dig med allt jag har.

Jag bryr mig inte om vad andra säger eller tycker.
Jag vill inte vara med någon annan än dig.
Jag älskar dig och vi kommer att ta oss igenom allt tillsammans.
Jag lovar här och nu att oavsett vad som händer,
oavsett vem som skrattar, vem som gråter, eller vem som skriker.
Kommer jag att älska dig tills den dagen jag dör.


Jag älskade dig då, älskar dig nu, alltid har jag och alltid kommer jag.

2 kommentarer:

  1. så jävla fint skrivet gumman :) gud vad jag älskar dig och är stolt över dig som skriver så bra!!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket gumman!
    Du är bäst! <3 saknar dig...

    SvaraRadera