tisdag 23 augusti 2011

Pojkvänner

Pojkvänner är menade att göra dig lycklig när du är ner, älskar dig varje minut av dagen och säga att du är vacker istället för snygg.

De säger att när man älskar något släpp det lös.
Kommer det inte tillbaka var det aldrig var tänkt att vara.
Du kommer tillbaka, är du min för evigt?


Du behöver inte ta mig till en dyr restaurang, köpa godis och presenter.
Jag vill bara vara med dig.
Pengar kan inte köpa kärlek, men ditt hjärta köpte mitt.
Livet är en berg-och dalbana.
Men jag är glad över att veta att du sitter bredvid mig, håller min hand och skriker med mig.

Du kanske inte är perfekt, men du är perfekt för mig,
och jag är tacksam över att kalla dig min.

Mitt liv är perfekt nu när du är en del av det.

Jag älskar min pojkvän och det enda jag vill att han ska ändra... Är mitt efternamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar