söndag 14 augusti 2011

Nyfiken eller "Nyfiken"? Det är frågan

Ibland kan jag ställa frågor som jag tror att jag vill veta svaret på.
Sedan när jag får svar, önskar jag att jag kunde ta min fråga tillbaka.


Jag är inte nyfiken. Jag är "nyfiken". Det är en skillnad!
Jag är ingen stalker, jag är nyfiken.
Jag undrar varför det är just när någon säger åt mig att inte göra något,
som jag genast känner lusten att jag måste göra det.

Den andra sorten:

Jag tycker att människor som inte vet något om någon annans förhållande bör ta hänsyn till deras egen verksamhet och oroa sig för sina egna relationer.
Nyfikna människor går mig på nerverna.
Vissa saker är bara personliga, och om jag vill att du ska veta, så kommer jag att berätta för dig.
Det finns alltid personer som älskar att snoka i ditt liv, men de tycker inte att du ska veta något om deras.

Det skulle mycket troligt kunna vara följande;

"Eftersom jag bor i en stad där alla känner alla och har koll på allas liv,
kan någon tala om för mig vad jag ska göra idag?"




3 kommentarer:

  1. haha ja jag antar att du syftade på en viss M här ;) hum hum hum..jajaja..mycket sanning i de du skriver bejbiii ;) du rockar fetast..nej nej..vänta..du är bäst min sockertopp å ja älskar dig..för allt i världen, utan dig vill ja inte leva <3

    SvaraRadera
  2. Jo, det stämmer det ;)
    och du darla. Jag älskar dig med <3

    SvaraRadera
  3. tack för dina ord, och tack för allt. jo andreas behandlar mig så fruktansvärt bra..knappt tro det är sant men de är som thirese sa; de är karma..jag förtjänar de efter allt ja varit med om. de är menat att jag ska vara lycklig nu. jo du fanns där..ja var alltid ensam..ja kände mig alltid ensam men aldrig då mina vänner fanns där..men fick sällan höra av mig till er när de var nå...han gav mig ännu mera skit då..

    SvaraRadera