söndag 13 november 2011

kärleken är det sjunde sinnet, som förstör alla de andra 6 sinnena

Att bli kär är som att låta en man sätta en pistol mot ditt hjärta och lita på att han aldrig trycker av. 
Det värsta beroendet är kärlek. För du kommer aldrig att kunna bli av med det.

Jag är starkare på grund av mina hårda tider, klokare på grund av mina misstag,
lyckligare på grund av mina sorgliga erfarenheter och smartare på grund av mina
stunder av förvirring.

Jag hatar att se dig tillsammans med henne, i vetskap att det borde vara jag.
Det är svårt när man älskar någon som inte älskar dig på samma sätt tillbaka,
och du kan inte gå vidare och glömma för du föll för den personen för länge sen.
Ibland måste man släppa taget för att se om det kommer tillbaka till dig.
För att sen få veta om någonting är menat eller ej.

Att älska dig var aldrig ett misstag.
De kan säga att jag är dum,
men om älska dig är den nya innebörden av dumhet,
så skulle jag hellre vilja kallas dum än att förlora dig!
Ett leende kan dölja tårar, ett skratt kan dölja smärta,
men ingenting kan stoppa längtan att ha dig tillbaka igen.

Det kommer en tid i varje liv när världen blir tyst,
och det enda som återstår är ljudet av dina hjärtslag. 

1 kommentar:

  1. fan kvinna, släpp en bok med alla dina dikter för helvete, som tommy :D

    SvaraRadera