måndag 14 november 2011

Lita inte på allt du ser, lägg all din tro på vad du känner

Förtroende.
Det är som respekt. Något som man måste förtjäna.
Det viktigaste är att det kan växa. Annars är det borta i ett nafs.

Förtroende.
Ett litet ord, men så viktigt.

Lyssna med ditt hjärta, se med din själ, vägleds av en hand du inte kan hålla,
lita även om du inte kan se, det är så ödet måste vara.
Ibland måste vi lita på vår instinkt, även om vi inte är säkra.
Tänk på vad du gör. Vissa behandlar fel människor rätt, och rätt människor fel.
Lita på ditt hjärta och låt ödet avgöra.

Älska mig utan rädsla.
Lita på mig utan att ifrågasätta.
Behöv mig utan krav.
Vill ha mig utan begränsningar.
Acceptera mig utan förändringar.
Älska mig för den jag är.

Lita inte på någon, lås ditt hjärta, släpp ingen in... och du kommer inte att bli sårad.


 ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆


2 kommentarer:

  1. fint skrivet å fan va snygg din blogg blidde ju ;) du är så duktig syrran ;)

    SvaraRadera