tisdag 13 december 2011

Falling In Love

En sann vän ser din första tår falla.
Fångar den andra och ser till att den tredje inte faller. 


Du kommer aldrig bli modig om du inte skadar dig.
Du kommer aldrig lära dig om du inte gör misstag.
Du kommer aldrig att lyckas om du inte gör några fel.

Sova är den bästa lösning för dina problem... tills du vaknar 

Minnen är det bästa som man kan ha i livet.
De ändrar sig inte när allt och alla omkring dig gör det.

Ibland är den personen som skrattar mest den som har mest smärta.
Jag älskade, jag engagerade, du spelade, du strulade, jag frågade, du ljög, jag visste,
inte du, jag är med, inte du, jag är ute, du är inne, jag är klar, din förlust!
Berätta alltid sanningen för den du älskar oavsett hur svårt det kan vara.
Om han är värd dig, kommer han att respektera dig mer för den hårda och äkta vägen.

Sök inte efter kärlek, låt kärleken söka dig.
Det är därför det kallas "falling in love" för att du faktiskt inte tvingar dig själv till att älska. Du bara faller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar