måndag 12 december 2011

På jobbet!

Äntligen så har jag fått några nattpass igen. 
Skönt att vara tillbaka på ett ställe som jag känner till.
Alltid kul att vara på nya ställen, men hemma är alltid hemma. 
Har sysselsatt mig med att baka chocklad fudge. 
Hittade ett bra recept på nätet och de blev ganska bra. 
Lite tunna och gick lätt sönder men goda blev dom, och det var väl huvudsaken. 
Har även tittat på julkalendern på svtplay.se , har bestämt mig för att se alla avsnitt den här julen så kollade igen alla dagar som jag missat. Hade ju gott om tid med det nu när jag sitter på jobbet och alla sover. 




1 kommentar:

  1. dexter vill träffa å leka med gibson med sen vill dexter träffa dig, för jag har pratat massor om dig så han tyckte du verka snäll å vill ni ska komma upp å busa i snön haha

    SvaraRadera